ENS VISITA L’ANNA LAROMAINE

Els alumnes de Física i química de quart d’ESO van poder assistir el passat dimecres  6 de febrer a una xerrada en el nostre centre, donada per l’Anna Laromaine, investigadora de l’Institut de Ciència de Materials de Barcelona (ICMAB – CSIC).

Ens va explicar quina és la seva feina com a investigadora, en quins materials treballa el seu equip i les possibles aplicacions que tenen. El seu grup treballa en el disseny i la síntesi de nanomaterials per a aplicacions en biomedicina i  també en l’estudi de la interacció de nanopartícules amb material biològic (cèl·lules i estructures).

Els  alumnes van poder gaudir d’una investigadora de primer nivell i van poder dialogar amb ella, que molt amablement va respondre totes les seves preguntes.