JUNIOR REPORT – El diari dels joves lectors

Per començar el 2019, els Tallers ‘L’Actualitat a l’aula’ de Junior Report han seguit en ruta i han visitat diverses escoles per tota Catalunya.

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Brugulat (Banyoles), l’Escola Assís (Premià de Mar), l’Institut Castell d’Estela (Amer), l’Institut Manuel Carrasco i Formiguera(Barcelona), l’Institut Alexandre Satorras (Mataró), l’Institut Escola La Tordera (Santa Maria de Palautordera) i l’Institut Cavall Bernat de Terrassa van descobrir com funcionen els mitjans de comunicació i van treure la primera edició del seu propi diari.

➡ Llegiu tot l’article clicant la imatge.