FEM TEATRE – PROJECTE 24

Durant el primer trimestre, els alumnes de Projecte 24 han estat treballant en el projecte “Fem teatre”. Han pogut aprendre a expressar i comunicar els propis sentiments, a enriquir els seus mitjans d’expressió i la seva espontaneïtat. I, sobretot, han après la importància de treballar conjuntament i a valorar-se mútuament, reconeixent que en un equip tothom és important i que es treballa per tirar endavant un projecte comú. Ells mateixos han escrit el guió de l’obra de teatre, buscant un missatge per transmetre i modificant el text fins aconseguir donar-li forma, creant el decorat d’època medieval i realitzant tots els preparatius (música, atrezzo, ball, assajos…), aconseguint un resultat fantàstic. L’obra de teatre ha estat representada al centre als alumnes de P5 fins a 5è de primària, i els ha agradat molt, alguns ens han fet arribar els dibuixos de diferents escenes de l’obra. Ha estat una experiència molt bonica. Felicitats a tots i a totes! Seguim treballant.