EDUCACIÓ VIÀRIA A 5è

Durant aquestes darreres setmanes hem rebut la visita de la policia municipal de Stª Mª de Palautordera per portar a terme unes sessions formatives d’educació viària. Inicialment hem fet quatre,  sessions teòriques a l’aula on els agents han plantejat un treball de conscienciació dels alumnes a partir de l’anàlisi d’algunes situacions o el coneixement de les senyals de trànsit. Sempre es busca la interacció i la reflexió de l’alumnat perquè pugui conèixer la normativa, els riscos i el funcionament que com a ciutadans hem de tenir en la via pública. A finals de mes posarem en pràctica tots els coneixements adquirits amb una sessió practica pels carrers del poble i en un circuit tancat amb l’acompanyament i la supervisió dels agents.

FOTOGRAFIES DE LES SESSIONS 5è A i 5èC

FOTOGRAFIES DE LES SESSIONS 5èB