Consell d’infants de Santa Maria de Palautordera

Alumnat de 5è, 6è i 1r d’ESO inicien de nou el consell d’Infants del curs 2019-2020 a l’Ajuntament de Santa Maria de Palautordera.

El Consell d’Infants és un òrgan de participació dels nens/es i nois/es en el municipi, a partir de la seva mirada proposen aspectes a millorar.

És un espai de participació, on els nens i les nenes poden exercir els seus drets civils com a ciutadans, en els temes que estan relacionats directament amb ells.

Les funcions del Consell d’Infants són conèixer, observar, valorar, opinar, denunciar, reivindicar, proposar, dissenyar….. en tots aquells temes relacionats amb el poble i amb els infants.

Aquest treball vol facilitar a les escoles i al seu alumnat l’aprenentatge dels mecanismes de representació i participació democràtica.

Aquests nens i nenes representen als seus companys i companyes, i és per això que han de recollir les idees dels altres infants i fer les aportacions al llarg del curs.

Agraïm a tots els alumnes la seva implicació!