Celebració aniversaris al centre. Nova normativa.

Benvolgudes famílies,

Us fem saber que a partir d’aquest curs s’aplicarà una nova normativa pel que fa a les celebracions d’aniversaris dels nens i nenes de l’escola.

Per tal d’evitar possibles intoleràncies, al·lèrgies alimentàries i/o en aquells casos en que el nen/a no pot portar res per compartir, s’ha acordat que no es permetrà portar cap tipus de menjar a l’escola per compartir amb els companys/es el dia de l’aniversari.

Tots els nens i nenes faran igualment la celebració del seu aniversari, ja que considerem que és un moment molt important per a ells/es. Cada cicle ha establert com es durà terme aquesta celebració per fer protagonista el nen/a, però amb una altra alternativa que no requereixi compartir aliments.

Us informem que els vostres fills/es ja han estat informat des de les tutories.

Aquesta normativa serà vigent a partir del dilluns 4 de novembre.

Gràcies.

L’Equip Directiu