1r d’ESO canta “La línia invisible” de Com Sona l’ESO

Aquest any l’alumnat de 1r d’ESO ha participat a la cantata de Com Sona l’ESO.

Com Sona l’ESO és una trobada anual d’alumnat i professorat de música de secundària i batxillerat on es prepara un gran concert conjunt: 1500 persones cantant, ballant i tocant. Una experiència única i espectacular. Una aposta de l’escola pública per a l’escola pública. (Per veure vídeos i fotografies d’altres edicions, cliqueu aquí)

Enguany no s’ha pogut fer aquesta trobada pel tema Covid, però les veus de tots els nois i noies s’han trobat enregistrades en una mateixa gravació que ha sortit avui mateix! La podeu trobar a totes les plataformes digitals: Spotify, Youtube, Amazon music, Apple music, etc. sota el nom “la línia invisible com sona l’eso

“La línia invisible” és la cantata que han preparat aquest any de la qual nosaltres en vam gravar els temes: “L’extraterrestre”, “Sola”, “Sense parar” i “La torre”. Vam aprendre la importància del silenci i la concentració durant l’estona de gravació, i, sobretot, d’anar junts entre nosaltres perquè les veus sonessin com una sola veu. Durant els dies de gravació vam comptar amb l’ajuda tècnica del nostre company Mau Boada, tutor de P5 aquest any. Gràcies Mau!

Que gaudiu de les històries de “La línia invisible” des de casa o allà on vulgueu! Felicitats 1r d’ESO!