LA SETMANA DE SANT JORDI

Durant la setmana de Sant Jordi vam fer diverses activitats per celebrar la nostra Diada:

• Restaurant literari: A l’àgora va aparèixer un restaurant literari, on vam anar a “menjar llibres”. Els cambrers ens van donar una carta de menú  on l’entrant, per anar fent “gana”, era  una sopa de lletres, el primer plat un llibre a escollir de la carta, i els postres també a escollir.
  • Taller de creació de la rosa: Vam fer una manualitat per crear la nostra rosa de Sant Jordi amb escurapipes. Ens van quedar precioses!
  • Corre-conte: Des de P3 fins a 4rt ESO hem escrit un conte. Als nens i nenes de 3r ens ha tocat escriure el nus, on de sobte els personatges corrien un perill i intentàvem salvar-los. Hem creat les il·lustracions i gravat la veu de la narració.
  • Ballada de sardanes: Desprès de molt assajar, va arribar el dia de fer la ballada de sardanes davant de tota l’escola. També vam gaudir d’altres danses populars, com el ball de gitanes i el ball de bastons.

📸Clica a l’enllaç de la classe per veure les fotos i vídeos:

🎨 3rA – Els i les artistes

⚡3rB – Harry Potter