ENGLISH YEAR 5

Treballem amb el mètode NEW TIGER de l’editorial MacMillan. A Cinquè s’introdueixen els personatges principals que apareixeran al llarg de les diferents unitats de Cicle Superior. Per primera vegada, es tracta de persones reals amb la mateixa edat que els alumnes. Com a segona novetat, les històries centrals de cada tema són també veritables.

Fins ara hem pogut tractar els conceptes següents:

1) Rutines que engeguen cada sessió: la data, el temps, lletrejar paraules, lectura de nombres, respondre preguntes personals (on vivim, dia de l’aniversari, si tenim germans, gustos personals…), etc. Al llarg del curs anirem incorporant altres modalitats.

2) Els dispositius electrònics, la història sobre el pare de la intel·ligència artificial, les frases afirmatives, negatives i interrogatives, els adverbis de freqüència, activitats de temps lliure, informació sobre les ciutats d’Oxford i Cambridge, hem elaborat un mini-diàleg i hem realitzat una breu enquesta sobre l’ús que la nostra família i amics fa de la tecnologia.

3) Els esports, informació sobre Austràlia i els esports aquàtics que s’hi poden practicar, l’aventura de 1.400 km en bici d’una família de 4 membres, consells per ser un bon ciclista, el Present Continuous (afirmativa, negativa i interrogativa) i la importància de practicar esport per a la nostra salut.

4) Lectura de la primera part del llibre London / A day in the city on hem descobert informació real i curiosa de la ciutat de Londres: The Uk, London Underground, Buckingham Palace, The Big Ben, London Zoo, Trafalgar Square, Oxford Street and Notting Hill.

5) Nadala: All I want for Christmas is you