UN REGAL PER ALS MÉS PETITS

Com ja feia un temps que teníem a la classe les maquetes del projecte sobre ecosistemes i no els estàvem donant cap ús, vam parlar sobre què volíem fer amb elles: si les portàvem a casa o se les regalàvem a algú. Vam decidir que les regalaríem però sense animals, ja que aquests eren d’alguns alumnes.

Finalment, divendres 19 de febrer vam quedar a la rambla amb els alumnes de P3 B, els pirates. Ens vam separar per grups i per torns els vam explicar quin ecosistema havíem treballat, tot i que ara semblaven més aviat paisatges sense les figures d’animals. Això no va ser un problema, ja que a P3 tenen moltes figures i vam parlar sobre quines podien fer servir a cada espai.

Quan ja ens havíem d’acomiadar, un alumne de cada grup va portar la seva maqueta a la classe dels petits.

Estem molt contents de que la nostra feina els agradès tant i que puguin aprofitar les maquetes.