ÍNDEX MUSICAL 1r Trimestre 6è

INICIEM EL PROJECTE 4 CORDES A 6è

El projecte 4cordes és un projecte  gestat com una pràctica artística assentada en el si del context escolar i que a través de la col·laboració entre els agents implicats esdevé un element clau que, d’una banda, ens ajuda a comprendre l’art i els seus processos i, de l’altra, genera sinèrgies que contribueixen al canvi social i la cohesió.

L’experiència atén igualment a objectius socials, educatius i artístics. Així, els resultats no només responen a qüestions tècniques instrumentals sinó que tenen una repercussió estretament vinculada al desenvolupament de competències personals i emocionals així com hàbits d’escolta, la comunicació no violenta i el treball en equip.

Al projecte 4cordes l’orquestra actua com a motor creatiu que reforça positivament la imatge col·lectiva del grup afavorint així la gestació d’un sentiment d’identitat i incrementant l’autoestima dels seus destinataris, factors decisius per a l’èxit escolar, la convivència i la creació d’oportunitats. Estem molt contents d’aquest curs poder formar-hi part i aprendre tant!!