EDUCACIÓ VIAL

Durant la setmana passada tots els i les alumnes de cinquè vam posar en pràctica tots els coneixements adquirits durant les sessions teòriques d’educació vial realitzades a l’aula amb els agents de la policia local de Stª Mª de Palautordera.

Inicialment els agents van repartir samarretes per identicar els alumnes i van donar unes quantes premises bàsiques per poder circular com a gran grup pels carrers de la localitat.

En segon lloc ens vam dirigir al circuit tancat que hi ha a la drecera entre Sant Celoni i Stª Mª de Palautordera. Allà ens vam trobar un circuit urbà en que vam poder simular la circulació de vehicles i vianants per la via pública. Vam repassar els tipus de senyals, les de prohibició, les de obligatorietat i les de recomanació entre altres. Paral·lelament vam posar en pràctica les nostres  destreses a sobre la bicicleta en un circuit que posava a prova les nostres habilitats.

Va ser molt interessant  i productiu pels infants.

FOTOS 5è