Castanyada

Aquesta setmana, a propòsit de la festa de la Castanyada els alumnes de 5è hem guarnit el nostre passadís amb els personatges de terror que hem anat creant.

Inicialment hem recordat diferents personatges de terror que són força mediàtics i que ens són “familiars” o propers  per la transcendència i l’impacte mediàtic que han tingut  socialment al llarg de diferents generacions. Hem analitzat les seves característiques principals i a partir dels seus models cadascun dels alumnes ha creat el seu propi personatge.

En primer lloc hem fet un esbós i a partir d’aquest hem generat un dibuix més aproximat i definitiu del que en un primer moment preteníem. A continuació hem fet una història de terror on el nostre personatge és el protagonista.

Més enllà de la proposta plàstica i d’escriptura, la propera setmana seguirem treballant a partir de les pors i els “terrors” dels  propis nens i nenes. La idea és arribar a un coneixement de què ens genera por, quins mecanismes activa la por i com la podem afrontar.

Els i les alumnes de 5è esperem i desitgem que la nostra proposta us hagi agradat molt!!