LES MATEMÀTIQUES A PRIMER!

Aquest curs, hem iniciat com a escola una nova proposta didàctica per ensenyar i aprendre matemàtiques. En diem INNOVAMAT!

Amb aquesta proposta pretenem que els vostres fills i filles coneguin conceptes matemàtics i els descobreixin manipulativament per compendre’ls. Pretenem que es familiaritzin amb els nombres, operin amb ells i que s’iniciin en l’enregistrament per apropar-se al simbolisme matemàtic.

Amb l’innovamat treballem sobretot la numeració i el càlcul.
Un dia a la setmana també aprofundim en tots els conceptes treballats a partir de l’App d’innovamat. Ho fem amb les tablets de l’escola i ens agrada molt!
Paral·lelament , dins d’una altra sessió setmanal , treballem els altres conceptes matemàtics com són: la mesura, la geometria, la lògica o l’estadística.

Aquest trimestre, ens hem centrat en la Geometria.
Dins de la carpeta, amb els treballs dels vostres fills i filles, hi trobareu un recull amb totes les propostes que hem realitzat al voltant d’aquest tema!

A continuació teniu un recull amb totes les fotografies que fan referència a l’àmbit matemàtic!
Esperem que les gaudiu!