TORNEM A L’ESCOLA I PORTEM UNA JOGUINA. P5

Ja hem tornat a l’escola i estem molt contents de retrobar-nos!
Hem començat el trimestre parlant de les vacances i portant una joguina de casa. Ens ha agradat molt descobrir-les i fer endevinalles amb els paquets ben embolicats que tots els petards i les motos heu portat de casa. Hem pogut jugar-hi i compartir els regals que ens han arribat aquestes festes. Hem passat un dia fantàstic! Aquesta activitat ens ha permès també realitzar un treball de llenguatge , on cada nen i nena ha relacionat les fotografies de les joguines amb el seu nom.  Ens estem fent molt grans!