P4 HEM GAUDIT MOLTÍSSIM EN EL CARNAVAL

HOLA FAMÍLIES BONIQUES,

Tant com els diables i els bombers i bomberes, hem gaudit moltíssim en totes les activitats relacionades amb les tres setmanes de carnestoltes. Començant, per la visita del Consell del Bull  que venien d´unes illes molt llunyanes, i aquest ens va manar que havíem de seguir unes consignes molt divertides com venir a l´escola amb pijama, cara pintada, cabell decorat, anar vestit del mateix color des del cap fins als peus i per últim portar una disfressa molt elaborada i feta a classe pel matí i la tarda lliure.  A més, durant aquesta setmana, vam celebrar el dijous llarder compartint esmorzar entre tots i després vam anar a jugar al parc de Can Abril.

I per concloure la festa de carnestoltes, amb tots els alumnes de la Tordera i com cada any,  vam fer el judici per si s´havia de cremar el rei carnestoltes o no, i així va ser va sortir que sí i vam veure com el cremaven a la pista de l´escola.

També volem agrair a les mares, pares… que ens heu ajudat perquè, aquests dies de carnaval siguin autèntics i increïble, moltes gràcies!.

Aquí us deixem moltes fotos de totes les activitats relacionades amb carnestoltes.

Fotos de tota  la celebració del carnestoltes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *