L’AMBIENT DE JOCS DE TAULA

Dins l’ambient de jocs de taula afavorim el treball cooperatiu, els vincles afectius, la paciència , el saber  guanyar i perdre i  el respecte a les normes del joc, tot fomentant la capacitat de concentració, i  potenciant continguts matemàtics i de llenguatge. Tot això mentre  gaudim i passem una molt bona estona.

A cada sessió treballem diferents continguts matemàtics: de lògica, de comptatge, de relacions, de probabilitat, de geometria…El fet de tenir grups reduïts i amb alumnes de diferents edats, ens ha permès seguir  treballant molt intensament el vocabulari utilitzat dins dels jocs, el torn i les regles d’aquests, i ens ha donat l’oportunitat de deixar el temps necessari a cada nen/a per pensar i respondre al  seu ritme . Aquest trimestre hem pogut incorporar breument la participació dels alumnes de P3, i la valoració és molt positiva! És fantàstic com aprenem els uns dels altres!

Us convidem a mirar les fotografies!!!