LA COLLA GEGANTERA, AMB EN TABI I LA TABINA ENS HAN VINGUT A VEURE!!!

Aquest divendres 31 de gener, tots els nens i nenes del parvulari hem gaudit de la visita dels nostres estimats gegants de l’escola! En Tabi i la Tabina, acompanyats de la fantàstica colla gegantera, ens han rebut al pati de l’escola!

Els nens i nenes de P3A han pogut treballar sobre el seu projecte dels gegants i les gegantes, i ens han donat la oportunitat, a la resta d’alumnes, de gaudir-los conjuntament. Hem ballat i cantat, i hem pogut veure als nostres companys de classe, com els saben acompanyar tocant tambors o animant la festa. Ha sigut una bonica experiència!

Moltes gràcies Tabi i Tabina! Moltes gràcies a tota la colla gegantera!