SEPARADOR MUSICAL CICLE SUPERIOR 2N TRIMESTRE

Som al cor de  l’hivern i amb ell, el fred, el vent i la pluja són els elements principals en el nostre repertori d’audició, cançó i instrument.   Aquest segon trimestre al cicle superior estructurem les sessions de música amb:

La música ressona!  Iniciem les sessions amb un  element central que ens convidarà a seguir el fil conductor de la proposta musical presentada.  A cinquè serà un elements que ens introduirà a la Cantània “Virtual” i a 6è algun element que ens portarà a descobrir alguna digitació o nova nota musical a l’instrument.

Cantem! Les cançons i amb elles la Cantata Cantània són les protagonistes principals a 5è. En aquest curs repsentem resseguim i corregim i adoptem la nostra millor postura corporal, consolidem i desenvolupem  la tècnica vocal per cantar i les habilitats vocals d’una manera estimulant. Prenem consciència de la nostra respiració, dicció i fonació. Practiquem la vocalització així com les postures correctes que faciliten l’emissió de la nostra veu a l’unisò, a cànon i a dues, tres i quatre veus.

Llenguatge musical Consolidem  pràctica i vivencialment la notació i valors rítmics del llenguatge musical  que interpretem d’una partitura. Iniciem la composició i escriptura d’una partitura. Assolim la lectura i escriptura musical a través del treball fononímic i no convencionals (colors, parts del cos, pentagrama de mà, pentagrama de peu, pentagrama mòvil)  per tal que tot l’alumnat arribi a comprendre i a interpretar les qualsevol melodia amb la veu o qualsevol instrument.

Toquem! Fomentem la creativitat per mitjà de la improvisació de sons amb el propi cos o amb instruments musicals. Cinquè consolida la pràctica de la flauta dolça i 6è continua amb el treball del projecte “Quatre Cordes” on ens apropem a conèixer el nostre instrument i desenvolupar les habilitats necessàries per tal de fer-lo sonar.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>