AJUTS INDIVIDUALS MENJADOR CURS 2021-2022

El passat divendres dia 30 d’abril de 2021 el Ple del Consell Comarcal del Baix Ebre va aprovar les bases que han de regir la convocatòria dels Ajuts Individuals de Menjador per al curs escolar 2021-2022.

Les persones interessades en demanar l’ajut hauran de tramitar la presentació de la sol·licitud, via telemàtica, des del 3 al 31 de maig de 2021 ambdós inclosos, els alumnes que hagin de començar el primer cicle d’educació infantil poden presentar la sol·licitud en aquest termini o bé fins el 23 de juny de 2021.

Les sol·licituds es formalitzaran mitjançant el model d’imprès normalitzat que us adjuntem, aquest imprès també es podrà sol·licitar a l’Oficina del Registre del Consell Comarcal o bé es podrà descarregar a l’apartat “Àrees d’actuació – Ensenyament”  de la pàgina web www.baixebre.cat

Per tal de procedir a la tramitació de la sol·licitud i de la documentació, si escau, es farà en funció del sistema d’identificació digital que es disposi i que us detallem a continuació:

1. Amb certificat digital (idCAT, Cl@ve, DNIe o altres):
  • Descarregar la sol·licitud editable d’ajut individual de menjador, curs 2021-2022, emplenar-la i signar-la digitalment. Guardar el document.
  • Dirigir-se a https://www.seu-e.cat/web/ccbaixebre  apartat instància genèrica. Identificar-se electrònicament amb el certificat digital i un cop emplenada adjuntar la sol·licitud d’ajut individual de menjador, prèviament guardada i la documentació annexa, si escau.
  1. idCAT mòbil:

• Descarregar la sol·licitud d’ajut individual de menjador, curs 2021-2022, emplenar-la i signar-la, escanejar-la i guardar-la.
  • Dirigir-se a https://www.seu-e.cat/web/ccbaixebre  apartat instància genèrica. Identificar-se electrònicament amb l’idCAT mòbil i un cop emplenada, adjuntar la sol·licitud d’ajut individual de menjador, prèviament guardada i la documentació annexa, si escau.

També informar-vos que a la pàgina web www.baixebre.cat trobareu un baner dels ajuts individuals de menjador, curs 2021-2022 on hi trobareu un vídeo explicatiu de com realitzar el tràmit així com les FAQS d’aquests ajuts.

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte al correu electrònic ensenyament@baixebre.cat o al telèfon 977 445308, extensió 2.