Els alumnes del cicle formatiu en Tècnic/a d’educació infantil de Miquel Vilardell ens van preparar una sessió de contacontes, pensada especialment per a nosaltres, i per això vam assistir a la Plaça Rubió i Lluch, al Raval.
L’alumnat d’I3 hi vam anar expectants perquè tot plegat era sorpresa, i tots aquells nois i noies ens van explicar els contes de:l’Elmer; En Bertie i en Blau i El Paraigües de la Zebra.
Els alumnes van representar les històries per parelles, i nosaltres vam estar en gran grup molt atents. La veritat és que ho van fer molt bé i, plegats, vam passar una estona ben agradable. Abans de marxar vam ballar i cantar en rotllana tots junts!
De ben segur que ens recordarem d’aquesta tarda perquè ha estat la nostra primera sortida de l’escola com a grup.
Gràcies a tothom que hi ha participat i a les famílies que ens han acompanyat!

