Els alumnes de 3r de primària visitem la Biblioteca Antonio Martín del Prat de Llobregat

El passat 25 d’Abril els alumnes de 3r de Primària de l’Institut Escola del Prat vam visitar la Biblioteca Antonio Martín del Prat de Llobregat. La biblioteca Antonio Martín es situa dins de l’espai cultural CÈNTRIC, que aglutina diferents serveis: Biblioteca Antonio Martín, l’Arxiu Municipal, l’auditori, sales d’estudis, sala d’exposicions… L’espai cultural CÈNTRIC està ubicat al centre geogràfic de la població.

A la nostra visita vam poder conèixer com s’organitza l’espai de la biblioteca, vam escoltar un conte, vam tenir un temps per llegir i mirar els llibres que vam voler. El més important de tot va ser que ens van explicar com fer-nos socis de la biblioteca per poder agafar en préstec tots aquells llibres que més ens agradin!

Ens ho vam passar molt bé i ens va agradar molt visitar la biblioteca de la nostra ciutat! Hi tornarem segur!!