APS ESCOLA SANTÍSSIMA TRINITAT AMB I5s

Aquest matí han vingut uns estudiants de 4t d’ESO de l’Escola Santíssima Trinitat a fer una Activitat d’Aprenentatge Servei (APS) basada en jocs científics adreçats als nostres alumnes d’I5 .
Els nens i nenes d’I5 han descobert les propietats dels imans, de l’electricitat electrostàtica o de… Llegeix més»

THE VERY HUNGRY CATERPILLAR

Aquest matí els alumnes d’infantil han assistit a l’espectacle “The very hungry caterpillar”.
Han gaudit tot escoltant el conte en anglès i han conegut altres insectes amics del caterpillar. També han ballat i cantat cançons.
Tot plegat, ha estat molt emocionant!

ENGLISH DAY

Els alumnes de primer de l’ESO han organtizat una sèrie de jocs en anglès per celebrar l’English Day al Cicle Superior.
Han fet propostes molt divertides , com ara el “running dictation”, el joc de les cadires, spelling activities o activitats de “role playing”, entre d’altres.
Aquí… Llegeix més»