Reunió famílies orientació acadèmica 4t ESO

Bon dia famílies!

Hem fet arribar als nostres alumnes de 4t ESO la següent informació:

Xerrrada sobre orientació acadèmica a 4t ESO. Dijous, dia 12 de març a les 17:30h a l’Institut es realitzarà una xerrada on s’explicarà què estem treballant amb els alumnes en relació a l’orientació. També es farà un resum de les opcions acadèmiques existents al acabar l’ESO (el curs passat ja vam fer una reunió sobre aquesta temàtica), es parlarà sobre la preinscripció als CFGM i Batxillerats, sobre el Saló de l’Ensenyament, sobre el Consell Orientador i sobre les beques a les que poden optar el curs vinent. Després es resoldran tots els dubtes que puguin sorgir.

Esperem que podeu assistir totes les famílies! Adjuntem la circular que hem fet també aquí:Carta orientació famílies 4t ESO