Gestió serveis de transport i/o menjador escolar 2020-2021

Benvolgudes famílies.
Als apartats de la pàgina web del centre de menjador i transport, trobareu les sol·licituds en format PDF dels serveis de transport i/o menjador escolar per al curs 2020-2021, per tal que pugueu tramitar les altes noves (els centre tindrà la documentació en paper a partir de demà, segons ens han informat). Els alumnes NOUS que hagin de formalitzar la matrícula del 13 al 17 de juliol, poden aprofitar per recollir i/o entregar aquesta documentació aquests mateixos dies.
Pel que fa a les renovacions (alumnat que ha fet ús dels serveis de transport i/o menjador escolar durant el curs 2019-2020), les tramitarem directament des del Consell Comarcal. El funcionament de com s’ha de renovar la sol·licitud el trobareu a la pàgina web de l’Àrea d’Ensenyament: https://www.baixemporda.cat/ca/renovacio_de_la_sol_licitud_de_transport_i/o_menjador_escolar_del_curs_2020_2021.html
El termini màxim per fer arribar al Consell Comarcal les sol·licituds d’alta que hàgiu rebut és el 20 de juliol de 2020.
Gràcies per la vostra col·laboració.