Riscòmetre COVID-19

Us informem que avui farem la distribució del Riscòmetre COVID-19 a totes les classes de Primària
Què vol transmetre el Riscòmetre?

Reduint la interacció social a les bombolles redueixes la probabilitat d’expansió del virus i facilites la tasca de rastrejar els contactes estrets en cas d’haver-hi un positiu.

Felicitació de Nadal

Benvolguda Comunitat Educativa,
Aquest any que aviat acaba ha estat molt diferent per tots nosaltres. Aquestes vacances de Nadal, també ho seran… però les viurem amb l’ànim de poder ensortir-se’n junts, com ho hem fet sempre.
Amb els millors desitjos per tothom, que passeu unes bones festes i un millor 2021.
Salut!
Nadal2020.JPG

Gestionem les emocions en un curs de canvis

Benvolguda Comunitat Educativa,