Cantata per la pau UAP

La nova edició de la Cantata per la pau UAP d’aquest any que reuneix joves cantaires d’una cinquantena d’instituts de les comarques gironines confronta raó i fe.
La història  comença a la classe d’institut d’una professora de música estricta i antiquada. Els alumnes aprofiten quan poden per cantar i ballar música electrònica d’amagat. La professora els encarrega un treball sobre L’Edat Mitjana i els estudiants, mentre busquen informació, entren per error a una pàgina que els transporta a l’època de Galileo Galilei.
Els alumnes de 4t d’ ESO de l’optativa de música han participat a la UAP que s’ha fet a Figueres. Ha estat una bona experiència i molt positiva on s’han treballat valors humans i musicals. L’actuació i els assajos s’han fet al teatre Jardí de Figueres, en total tres viatges amb autocar dels quals un ha estat subvencionat per l’ AMPA, tot i així el cost pels alumnes ha estat elevat.
Tant els alumnes que han participat com els que han anat a veure l’espectacle han quedat molt contents i entusiasmats.
El proper any ens agradaria poder participar-hi de nou amb els alumnes de 4t que cursin l’optativa de música.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *