L’Institut Escola

Mos trobem as poble costaner de Cadaqués, llar d’artistes i refugi dalinià, situat al Parc Natural del Cap de Creus (Alt Empordà).

Història de l’Escola Caritat Serinyana

L’escola va ser inaugurada l’any 1917 sobre es terrenys que donà altruïstament el marit de Caritat Serinyana, qui donà nom al centre. Després de múltiples reformes i ampliacions, el 2006 l’activitat escolar es desplaçà provisionalment en barracons prefabricats fins al lliurament de l’edifici renovat l’any 2008, on mos trobem avui en dia.

Història de l’Institut Cap de Creus

L’Institut d’Ensenyament Secundari va ser creat l’any 1996 amb l’objectiu d’atendre la demanda educativa d’ensenyament secundari obligatori al municipi, tot donant resposta a l’aïllament geogràfic i ses dificultats de comunicació amb es pobles veïns. Ses noues instal·lacions es construïren annexades a l’escola del poble, on s’inicià l’activitat l’any 2008.

Creació de l’Institut Escola Caritat Serinyana –  Cap de Creus

L’any 2020 es fusionen es dos centres educatius creant el nou Institut Escola, atenent l’alumnat des dels 3 fins als 16 anys.