El bosc mediterrani i el foc

El passat 14 d’octubre els alumnes de 1r i 2n d’ESO van estudiar les característiques del bosc mediterrani a Cadaqués. Es va fer un estudi de les diferents varietats d’arbres, arbustos i flors que tenen al seu entorn; així com les normes bàsiques i els consells per realitzar una sortida a la natura.

Netegem el bosc.

Mentre els alumnes realitzaven l’estudi del bosc, es va descobrir una zona plena de brutícia on gent incívica va deixar tota mena de deixalles. Els nostres alumnes, per iniciativa pròpia, es van posar a netejar una bona part de la zona. En menys de mitja hora, es va recollir tota mena d’objectes llançats a llocs on no pertocava. Els vam recollir i els vam dipositar al costat dels contenidors de la zona del pavelló.