PRIMAVERA OM composicions musicals en temps de confinament

Us presentem PRIMAVERA OM, el primer cicle de composicions musicals realitzades per alumnes de primària i secundària de l’especialitat de música, en temps de confinament.

Després de tot aquest temps confinats a casa, no s’ha deixat de treballar en cap moment. Tots els alumnes han realitzat  classes amb llurs professors de llenguatge musical i instrument de forma virtual des de casa. És per això que se’ls va proposar, de forma opcional i amb l’ajuda dels seus tutors de música, realitzar les seves composicions musicals per al seu instrument, composicions de les quals haurien d’enregistrar ells mateixos amb el seu instrument i compartir-ho amb la resta de companys del centre.

Veritablement ha estat una sorpresa per a tots plegats, veure com els més petits han estat capaços de crear les seves primeres composicions amb el seu instrument, passant pels alumnes de cicle mitjà i superior, amb creacions d’una exquisidesa musical fantàstica. I com no, els alumnes de secundària ens han deixat petites  joies musicals i plenes de creativitat de les quals hem pogut descobrir la vesant més creativa d’aquests futurs compositors.

Esperem que en gaudiu moltíssim, d’aquestes petites creacions musicals, però de gran valor pedagògic per a tots ells.

Podreu veure tots els vídeos ordenats per cursos, des dels més petits als més grans. Recordeu que a mesura que arribin més composicions les anirem incorporant a la col·lecció de vídeos i també les podreu trobar al nostre canal de YouTube

Alumnes de 3r de Primària (9 vídeos)

Oliver Magallanes,trombó (3r primària) Irina Comellas, violí (3r de primària) Jordi Bosch, trombó (3r de primària) Bruna Calderer, violí (3r de primària)
Max Golds, flauta bec (3r. primària) Leo Solanich, flauta bec (3r. primària) Beren Martínez, piano (3r. primària) Jan Arrufat, violoncel (3r. primària)