Enregistrament de l’Orquestra Xavier Montsalvatge

L’Orquestra de corda ‘Xavier Montsalvatge’ s’acomiada aquest curs compartint l’enregistrament de dues obres del repertori per aquesta formaci√≥.

Els alumnes que formen part de l’orquestra de corda¬† ‘Xavier Montsalvatge’ juntament amb el seu director Heriberto Fonseca, van enregistrar dues obres del repertori m√©s representatiu¬† per aquesta formaci√≥ de corda. Tamb√© van poder comptar amb la participaci√≥ del professor i pianista Xavier Pardo, interpretant una de les obres al clavic√®mbal, al bell mig de l’orquestra.

El¬† repertori escollit per aquesta ocasi√≥ va ser les¬†Antiche danze et arie¬†de la Suite n√ļm.3¬† d’Ottorino Respighi,¬†un conjunt de tres suites orquestrals del compositor¬†itali√†¬†transcrites lliurement de peces originals per a lla√ľt.

I finalment,¬†el fant√†stic Concert de Brandenburg n√ļm. 3, BWV 1048, el tercer dels sis Concerts de Brandenburg compostos per Johann Sebastian Bach el 1721 i dedicats al marcgravi Ludwig de Brandenburg.

La part t√®cnica de l’enregistrament¬† va estar realitzada per l’Adri√† Mart√≠nez, son√≤leg i m√ļsic, i tamb√© #alumni del centre, el qual li donem les gr√†cies i l’enhorabona per aquesta magn√≠fica producci√≥.

¬†Sessi√≥ d’enregistrament a l’Auditori de l’edifici de Secund√†ria.

Us compartim unes fotos de la sessi√≥ d’enregistrament que es va realitzar a l’Auditori (edifici de Secund√†ria) de l’IEA Oriol Martorell, en les quals podreu copsar els millors moments de la sessi√≥ de treball.