Cinc alumnes del centre finalistes al 5è Premi BBVA de Música al talent individual

El dissabte 24 d’abril tindrà lloc la prova final de la 5a edició del Premi BBVA de Música al Talent Individual al Conservatori Municipal de Música de Sant Cugat en la que participaran 18 finalistes d’un total de 148 participants.

SEGUEIX LA FINAL EN DIRECTE

18 ESTUDIANTS TOCARAN A LA PROVA FINAL

Entre els finalistes hi haurà cinc alumnes del centre que participaran a la final, els quals seran presents en totes tres categories:  Candela Elia, piano i Oriol Quintana, saxòfon (categoria aleví); Miriam Blasco, violí (categoria júnior) i Daimar López i Lluc Montmany, violins (categoria jove).

ENREGISTRAMENT DE LES OBRES DELS ALUMNES FINALISTES DEL CENTRE

La prova semifinal de la cinquena edició del Premi, s’ha celebrat enguany de forma virtual, atesa la situació actual de pandèmia. Hi han participat un total de 148 estudiants de música prèviament seleccionats per 23 centres de grau professional de música de tot Catalunya.

CATEGORIA ALEVÍ (jurat format per Xavier Blanch, Daniel Perpiñan, Sergi Vicente, Raquel Castro, Òscar Alabau i Daniel Ligorio):

CATEGORIA JÚNIOR (jurat format per Dolors Cano, Carmen Becerra, Josep Fuster, Peter Thiemann, Jordan Tejedor i José Enrique Bagaría):

CATEGORIA JOVE (jurat format per Manel Valdivieso, Montserrat Gascón, Elisenda Cabero, Jordi Camell, Daniel Cubero i Xavier Coll):

El veredicte del jurat es farà públic el mateix dissabte 24 d’abril, a les 17 h, en un acte de lliurament de premis que tindrà lloc al mateix Conservatori Municipal de Música de Sant Cugat. L’acte de lliurament serà a porta tancada amb els finalistes, familiars, jurat i organitzadors.

L’acte estarà presentat per Jèssica Sotodosos, periodista de Cugat Mèdia, mijtà estretament vinculat a la vida cultural de Sant Cugat, i comptarà amb l’actuació de Carles Díaz Morros, pianista guanyador en la categoria jove de la darrera edició del Premi a Vila-seca.