Intercanvi Cultural i Artístic amb Salern (Itàlia).

Del 25 al 29 de març l’alumnat de 3r d’ESO de l’IEA Oriol Martorell ha fet un intercanvi cultural i artístic amb el centre

Liceo Coreutico Musicale Alfano I de la ciutat italiana de Salern, regió de Campània (Itàlia).

S’ha desenvolupat un projecte interdisciplinari compartit amb els tres pilars que fonamenten el nostre centre: la música, la dansa i l’ESO (llengua italiana i ciències socials).
L’alumnat ha pogut compartir una experiència molt enriquidora. Han treballat una Suite Barroca amb danses d’aquesta època, tenint en compte que Renaixement i Barroc  configuren el context històric i artístic a partir del qual es desenvolupa el currículum del 3r curs d’ESO i tot això s’ha fet en llengua italiana.
A més a més, del 30 d’abril al 3 de maig l’alumnat italià ha vingut a visitar-nos al nostre centre i ens ha tornat la visita amb les mateixes característiques.

L’ajuda de les famílies d’acollida a Salern i a Barcelona ha estat la clau per poder tirar-lo endavant, tenint en compte que l’intercanvi en família d’acollida ha estat l’epicentre d’aquesta experiència.