‘Acció Kentridge’ un món de desigualtats i injustícia social, de guerra i de calma.

‘Acció Kentridge ‘és una mostra del treball que ha realitzat l’alumnat de 1r d’ESO a partir de l’exposició “El que no està dibuixat” de William Kentridge al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

L’alumnat de música i dansa (des de Llenguatge Musical, Dansa contemporània i Treball físic), inspirats per l’obra “Moore sweetly play the dance“, ha compost i coreografiat unes marxes que parlen de desigualtats i injustícia social, de guerra i de calma.

‘ACCIÓ KENTRIDGE’ l’espectacle amb coreografia i música creada pels mateixos alumnes de 1r d’ESO.

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE on expliquen tot el procés de creació fins a arribar al resultat final.

Totes aquestes qüestions les hem treballat en profunditat a les classes de Treball Globalitzat (TG). I des de Tallers ens hem iniciat al món de l’animació amb una aplicació ben senzilla.

Esperem que gaudiu de la feina feta!

Altres materials

William Kentridge: «Per tot el món hi ha fractures que venen del període colonial»

Parlem amb l’artista sud-africà sobre segregació, el ressò del colonialisme i la pugna antiracista. Llegeix>>

TOTA LA JORNADA DE TREBALL AL CCCB [VÍDEO]