On som

43204 Reus

e3012083@xtec.cat

Com arribar-hi:

L’Institut Escola Pi del Burgar es troba en situat a l’encreuament d’una de les artèries Nord-Sud de comunicació de la ciutat. La seva ubicació, amb la zona d’aparcament propera, permet una facilitat per la mobilitat tant a través de mitjans de transport públic com privat. Els accessos de les carreteres de Constantí i Montblanc proporcionen una entrada ràpida a les proximitats del centre que hauria d’ajudar a la descongestió del trànsit per dins de la ciutat.

• Amb transport públic:
        • En bus:
          Podeu utilitzar les línies L40, L41 i L42 (línies dels instituts de la ciutat) així com  la L32 i L50 de la xarxa pública Reus Transports.

Horaris

• Amb transport privat:
      • En cotxe:

Tot i que el nostre objectiu principal és potenciar la mobilitat sostenible, si és necessari que feu servir el cotxe podeu accedir al pàrquing de terra situat a l’Avinguda Marià Fortuny. L’aparcament té una única entrada i sortida situada a en aquest via, Aquest espai és d’accés compartit per vianants i usuaris del carril bici, adeqüeu la vostra velocitat en aquest accés.

Si necessiteu aparcar el cotxe una estona  prolongada, utilitzeu aquest espai respectant les normes bàsiques de convivència:

• Respecteu l’orientació dels aparcaments i els espais de seguretat de les cruïlles i accessos de vianants .

Aquells que no necessiteu estacionar el vostre vehicle al centre podeu fer ús de la zona habilitada a l’accés asfaltat del centre. Tingueu present que aquesta NO ÉS UNA ZONA D’ESTACIONAMENT, únicament està habilitada per permetre la parada per càrrega i descàrrega, tant de materials i suministraments pel centre com de l’alumnat que així ho requereixi.

• La plaça d’aparcament reservada per a minusvàlids és d‘ÚS EXCLUISIU per aquells alumnes del centre amb mobilitat reduïda i les seves famílies. Els vehicles que en tinguin l’autorització hauran d’anar degudament identificats amb la placa corresponent.
        • Únicament els serveis de seguretat públics o els vehicles de transport col·lectiu que el centre requereixi estan autoritzats a utilitzar aquesta zona com a àrea d’aparcament.

El centre es reserva el dret de fer la denúncia corresponent d’aquells vehicles i els seus conductors que no respectin aquestes normes bàsiques de convivència

• Amb bicicleta:

Podeu accedir al centre a través dels carrils bici ubicats a l’avinguda Marià Fortuny. L’accés fins a la porta d’entrada del centre es farà respectanat i donant prioritat als vianants que utilitzin aquest accés. Els vostres vehicles es podran estacionar a l’aparcament de bicicletes situat a la porta d’accés principal del centre.

• El centre no es farà responsable dels desperfectes ocorreguts als vehicles aparcats en aquest espai.