DIÀLEG INTERGENERACIONAL: 4t d’ESO i la GENT GRAN s’uneixen a la BIBLIOTECA ATZAVARA

Els alumnes de 4t d’ESO han iniciat una nova activitat des de l’assignatura de Valors centrada en el diàleg intergeneracional i la convivència comunitària.

La proposta combina jocs de taula i entrevistes amb persones grans del barri, amb l’objectiu de fomentar l’escolta activa, el respecte i l’intercanvi d’experiències vitals. L’activitat es duu a terme a la sala d’actes de la Biblioteca Atzavara i compta amb la dinamització d’Isabel Rocabayera, que guia les sessions i facilita la interacció entre els participants.

Durant les trobades, els alumnes comparteixen estones de joc que generen un ambient distès i propici per a la conversa. Posteriorment, a través d’entrevistes preparades prèviament a classe, poden conèixer de primera mà històries de vida, records i reflexions de les persones grans.

Aquesta iniciativa no només reforça competències socials i comunicatives, sinó que també contribueix a enfortir els vincles entre generacions i a posar en valor la memòria i l’experiència de la comunitat. Sens dubte, una experiència enriquidora per a tothom.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut