CELEBREM el DIA ESCOLAR de la No-violència i la PAU (DENIP)

Amb motiu del Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), tota la comunitat educativa s’ha unit en un acte conjunt que ha implicat l’alumnat d’infantil, primària i secundària.

Al llarg dels dies previs, l’alumnat ha participat en l’elaboració d’un mural col·laboratiu, i a les tutories s’ha fet una tasca de reflexió al voltant de la pau, el respecte i la convivència.

Els delegats i delegades de l’ESO han elaborat un manifest que han llegit durant l’hora del pati, compartint amb tot el centre el compromís de treballar per una escola més justa, solidària i pacífica.

Aquest acte ha estat una oportunitat per reforçar els valors de convivència i recordar que, amb petits gestos quotidians, tots i totes podem contribuir a construir un món millor.

Compartim amb vosaltres aquest manifest i una imatge de l’acte.

IE Castell d’Òdena

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut