GRAFISME A LA PISTA
Aprofitant el bon dia que feia avui, al venir de jugar a l’hort, ens hem quedat a la pista dibuixant […]
GRAFISME A LA PISTA Llegeix més »
Aprofitant el bon dia que feia avui, al venir de jugar a l’hort, ens hem quedat a la pista dibuixant […]
GRAFISME A LA PISTA Llegeix més »
Tot va començar parlant de com es divertien les persones a dins dels castells: mirant la tele, jugant amb les
LA LLUM A LES CASES Llegeix més »
Com ja sabeu les pastanagues estem treballant l’artista Paul Klee. Avui hem conegut un dels seus quadres: “Castell i sol”.
La classe de les flors estem treballant l’hivern. En aquesta estació de l’any fa molt fred i aquestes darreres setmanes
MURAL PAISATGE HIVERNAL Llegeix més »
Com ens agrada jugar amb l’escuma d’afaitar! I aquesta vegada la Rosa Maria i la Susi ens n’han posat molta,
GRAFISME I ESCUMA Llegeix més »
Estem treballant el Paul Klee i avui hem sabut que va néixer en un país que es diu Suïssa. Per
Tenim el terrari amb els quatre insectes pal i ja teníem l’altre terrari amb els cargols. I sabeu què ha
Al Daniel li encanten els gegants i durant aquesta setmana ens els ha anat ensenyant i explicant: els gegants del
DANIEL I ELS GEGANTS Llegeix més »
Avui el Jan ens ha portat quatre insectes pal. Hem vist que semblen pals. Són llargs i prims, tenen sis