Tal i com vam avançar a la publicació anterior, continuem amb els àudios del concurs BlaBlaContes de NADAL; una proposta de la mateixa escola per treballar l’expressió oral.
L’expressió oral és molt important, ja que ens ajuda a ordenar el pensament i alhora implica posar en funcionament tota una sèrie de coneixements lingüístics com el lèxic i les estructures morfosintàctiques i textuals. La producció d’un text oral implica també, una pronúncia entenedora, així com un control de la parla, la velocitat, la intensitat i el to, que en facilitin la comprensió.
Així doncs, els alumnes han hagut de tenir en compte tots aquests aspectes a l’hora de fer la seva exposició davant la resta de companys. Tasca gens fàcil, perquè primer han hagut de vèncer a la senyora vergonya.
Ara sí, sense cap més preàmbul, us deixem les narracions finalistes de 6èB.
Guillem Garcia Cañas
Adriana Ovsyannikov Avante
Biel Copoví Cosano


