Setmana de la creativitat i Carnestoltes 2024

Hola a tothom!
Aquesta darrera setmana del 5 al 9 de febrer s’ha portat a terme al centre la setmana de la creativitat i de Carnestoltes on s’han portat a terme diferents activitats vinculades amb aquests dos aspectes tan artístics i entretinguts!
De fet, el divendres 9… Llegeix més»

Què són els Entorns d’Aprenentatge?

Totes les comunitats del nostre Institut Escola plantegen setmanalment propostes didàctiques de diferents àmbits, en les que l’alumnat es pot apuntar lliurement i sempre són internivells.
Els entorns d’aprenentatge estan dissenyats i pensats per complementar a nivell curricular aspectes transversals de l’aprenentatge dels infants i joves.
En… Llegeix més»

Ja hem rebut la visita del tió!

Ahir l’alumnat de l’etapa d’infantil va anar a buscar el tió després de rebre una carta fa uns dies que ja estava arribant!
No obstant, els i les alumnes van rebre una sorpresa perquè…
No només va arribar un únic tió, sinó 2!
Ara tots dos estan al… Llegeix més»

Nova temàtica del curs “Vet aquí”

Hola a tothom!
Al nostre centre, cada curs escolar està protagonitzat per una temàtica sobre la qual girarà un dels projectes inicials i que esdevindrà el punt de partida per a decidir el nom de cada grup-classe.
Aquest curs 2023-24 la temàtica es titula “Vet aquí” i… Llegeix més»

Comencem!

Ens retrobem de nou;

El dimecres 6 de setembre iniciem el curs per a totes les Etapes Educatives en horari de jornada sencera.

Aprofitem per donar la BENVINGUDA a totes:  noves i no tan noves, famílies primerenques i famílies de tota la vida, docents que ja porten un rodatge amb nosaltres i aquells que acaben d’aterrar, als nivells que ja teníem i al 3r d’ESO que acabem d’incorporar, a les aules que ja teníem i a les noves aules d’ESO que… MALAURADAMENT encara no s’han arribat.

Així que apretadets però feliços i amb moltes ganes d’aprendre de tots plegats!!

Desitgem que passeu un curs 23-24 fantàstic.

Dilluns 29 de maig (festiu de lliure disposició)

Hola comunitat Santiga!
Recordem que el proper dilluns 29 de maig és dia festiu de lliure disposició al nostre centre!
Aprofitem també aquest article per comentar que el dilluns 5 de juny comencem la jornada intensiva!
Som-hi que ja ens apropem a la fi del curs!
IE Santiga.

Joan Turu

Hola, famílies!
Ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres una dedicatòria molt especial que una companya de l’escola li va demanar a l’il·lustrador Joan Turu durant la passada diada de Sant Jordi.
Aquí us la deixem!

MARXEM DE COLÒNIES!!!

Com ja sabeu, els grups de 1r, 3r i 5è, marxen de colònies!
1r i 3r: del 2 al 3 de maig.
5è: del 3 al 4 de maig.
AQUÍ US DEIXEM TOTA LA INFORMACIÓ QUÈ NECESSITEU
Per qualsevol qüestió, poseu-vos en contacte amb el vostre… Llegeix més»

Dia de la dona 8 de març

Benvolgudes famílies,
Per commemorar i agrair els sacrificis que han fet i continuen fent les nostres dones en la seva lluita per la igualtat entre homes i dones i per aconseguir un futur diferent, avui, a l’escola, hem fet diverses activitats. Entre elles els manifests que… Llegeix més»

Carnestoltes 2023!

Hola a tothom!
Ja ha arribat! Ja tenim aquí la setmana més esbojarrada del curs, la setmana de Carnaval!
Durant la propera setmana, des del dilluns 13 de febrer fins al divendres 17, gaudirem d’aquesta setmana a l’escola!
Us deixem amb un cartell elaborat per l’alumnat de… Llegeix més»

Arriba la fi de l’horari intensiu!

Benvolgudes famílies!
A partir del dilluns vinent, dia 3 d’octubre, tornem a l’horari de jornada partida, és a dir, de 9h a 12:30h i de 15:00h a 16:30h, per a les etapes d’educació infantil i primària.
A educació infantil, com ja es feia l’any passat, les portes… Llegeix més»

Reunions de famílies d’inici de curs

Bon dia a tothom!
Aquest mes d’octubre començarem les reunions de famílies d’inici de curs corresponents als diferents nivells o classes.
Després de molts mesos, degut a la situació provocada per la pandèmia, tornem a recuperar la modalitat presencial d’aquestes reunions.
Us deixem, a mode de recordatori, de… Llegeix més»

Un nou curs, un nou camí a construir!

Benvolgudes famílies,
Abans de res us volem donar la benvinguda en aquest curs 2022 -23 farcit de canvis, novetats i bons propòsits.
Com bé sabeu totes les famílies, el claustre tria cada any un fil conductor que ens serveix per treballar amb les i els alumnes al… Llegeix més»

Ja coneixeu els noms de les classes?

A l’Institut escola Santiga cada grup-classe durant l’inici del curs, mitjançant el debat i consens de l’alumnat, decideix el nom de la seva pròpia classe que mantindrà al llarg del mateix.
Aquest nom de la classe està relacionat amb la temàtica del curs, que aquest any… Llegeix més»

Castanyada 2021-22!

Hola a tothom!
Avui a l’Institut escola Santiga hem celebrat la festa de la Castanyada que de fet, portem tractant des de fa uns dies, sobretot pel que fa a alguns aspectes com la visita de la Castanyera o la confecció de les obres mestres dels… Llegeix més»