LA FÀBRICA DELS NÚMEROS

Aquest dies estem organitzant tallers matemàtics a l’aula,  a partir de les taules distribuides en grups cooperatius. Els xiquets i xiquetes han treballat aspectes de la numeració, per exemple: els números més grans i més petits, escriure els nombres, taula de  nombres fins al 100,… Llegeix més»

Setmana de la ciència a 2n

Com ja sabeu aquests dies hem estat celebrant la setmana de la ciència a l’escola. Aquest any, el fil conductor del nostre treball ha girat al voltant d’Isaac Asimov i les seves tres lleis de la robòtica. Al llarg de tota la setmana, hem donat… Llegeix més»

Setmana de la ciència a 1r

La Maia i el ioga

Des de la comissió de biblioteca us hem preparat un contacontes. El conte que us anem a explicar es diu La Maia i el ioga, les autores del llibre són Mamen Duch i Vero Cendoya.
Esperem que us agradi!!

La Maia i el ioga