Xerrada consell comarcal: “Bulling”

El passat 26 de maig, Anna i Thais representant el consell comarcal, van donar una xerrada informativa adreçada a les famílies del centre. Us mostrem unes fotografies de l’acte i us animem a acudir a les pròximes convocatòries.

consell comarcal2

Xerrada: Ser pares i mares avui

El passat dimecres dia 2 de març el consell comarcal del Baix Ebre va vindre al nostre centre per realitzar aquesta xerrada organitzada per l’AMPA del centre.
Moltes gràcies per la vostra assistència i us esperem en pròximes convocatòries! Animeu-vos!

ELIS (Conte musical)

Els alumnes de Cicle Superior comencem la lectura d’aquest conte musical. Ja tenim els grups de treball organitzats per tal d’aprendre el guió, estudiar les partitures i dissenyar els decorats. Anirem explicant-vos poc a poc tot el procés!

Elis ha arribat a l’escola! Ja podem… Llegeix més»

Xerrada informativa “Lectura i famílies”

El passat dia 11 de febrer, L’AMPA, en col·laboració amb els serveis LIC del Departament, va organitzar una xerrada adreçada a les famílies del centre. La lectura va ser el tema tractat. Animeu-vos per pròximes convocatòries!!!