Vallfogona es torna a moure per La Marató i recapta 1.300€!

El passat diumenge 15 a la tarda es van fer els actes la marató al poliesportiu. organitzat per l’AMPA i l’escola, i amb el suport de l’ajuntament i tota la comunitat educativa, es va fer representacions de teatre, rítmica i hip-hop. També es va fer una xocolatada popular, i es van poder comprar detalls fets pels alumnes de 5èi 6è durant la setmana de Prevenció de Residus. Per acabar, es van sortejar 4 cistelles amb productes donats per les famílies de l’escola.

Amb tot això es van poder recaptar 1.300€, que s’han abonat a la Fundació la Marató de TV3. Moltes gràcies, Vallfogona!