Vallfogona debat sobre el futur de l’educació

EL passat dimarts 21 de febrer, un total de 22 persones de diversos sectors de la Comunitat Educativa de Vallfogona de Balaguer (famílies, mestres, AMPA, ajuntament…) es van reunir per fer un llarg debat sobre el futur de l’Educació a Catalunya.

Aquesta jornada va servir, per una banda, per recollir opinions sobre les propostes educatives que planteja el Departament d’Ensenyament, que es recolliran en una acta que es farà arribar a la Consellera dins el mar del debat “Ara és demà”. Per l’altra banda, va servir per recollir propostes i opinions de cara al proper cicle de quatre cursos de l’Escola Salvador Espriu.

Es va estructurar sobre cinc blocs, que eren presentats per representants dels diferents sectors de la Comunitat Educativa.

La jornada va ser molt participativa, i una de les propostes que es van recollir fou la de propiciar aquest canal de debat organitzant altres activitats de participació i debat els propers cursos.

Si voleu més informació sobre el debat “Ara és demà”, podeu fer-ho al web oficial del Consell Escolar de Catalunya.

Gràcies a totes les persones que us interessàreu per aquesta activitat!

araesdema