RESUM ACTIVITATS SETMANA EUROPEA DE PREVENCIÓ DE RESIDUS

Aquí podreu veure un recull de les activitats que vam relitzar dins de la Setmana Europea de prevenció de residus: veure fotos

• Els alumnes d’infantil van apadrinar les jardineres de l’entrada del pati de l’escola.
  • Els alumnes de cicle inicial van fer llibretes reciclades amb material de les eleccions generals.
  • Els alumnes de cicle mitjà van fer una acció de neteja pel pati de l’escola i els voltants .
  • Els alumnes de cicle superior van fer manualitats per vendre el dia de la Marató.
  • I tota l’escola vam participar en fer un dia sense paper, per tal de conscienciar-nos de la importància de no malgastar-ne.