Finalitza la X Setmana Europea de Prevenció de Residus

El nostre centre ha participat un any més a la Setmana Europea de prevenció de residus que es va fer durant la setmana del 17 al 25 de novembre. Veure fotos.

Aquest any, els alumnes d’educació infantil han dut a terme el dia sense papers, han fet diferents activitats sense utilitzar els papers i finalment han fet el recompte dels fulls estalviats.

Cicle inicial ha fet una activitat de reciclatge, amb envasos buits de garrafes, i botelles de plàstic han fet jardineres pel pati de l’escola.

Cicle mitjà va realitzar una acció de neteja pel pati de l’escola i pels voltants del centre, plaça Sant Miquel i voltants del pavelló poliesportiu.

Cicle superior va elaborar fundes de tela reutilitzables per evitar els residus plàstics dels folres de llibres.

Totes aquestes petites accions van encaminades a reduir una mica més els residus que generem i vetllar per cuidar una mica més el nostre entorn.