Menjador

El Consell Comarcal de la Noguera gestiona aquest servei pel curs 18-19, de manera coordinada amb la direcció de l’escola. L’empresa que ofereix el servei és Comertel, amb la modalitat de línia calenta. És a dir, que el dinar diari es cuina i s’entrega el mateix dia al matí.

El pagament del servei es fa mitjançant domiciliació bancària directament a l’empresa, amb un preu de 5,20€/dia per alumnes fixes i 5,71€/dia els alumnes esporàdics, a mes vençut. Tots els usuaris han d’omplir el full de domiciliació bancària, que s’entregarà en paper i que pot descarregar-se des d’aquesta pàgina. Els alumnes es consideraran fixes si es queden un mínim de 2 dies cada setmana, de forma regular.

Els usuaris esporàdics es podran inscriure amb antelació, comunicant-ho mitjançant la bústia pròpia del servei que es troba a la porta d’entrada del menjador (a la façana del darrere de la llar d’infants). El termini màxim d’inscripció és el mateix dia del servei a les 8:30h.

Els menús mensuals s’enviaran a les famílies per correu electrònic el primer dia de cada mes, i es penjaran en el bloc de l’escola i en el plafó interior del centre.

Descàrrega de documents: