RECOMANACIONS

Com organitzar-se durant aquest període?

Horari: El primer que cal fer és reorganitzar-se. S’haurà de pactar una organització entre tots.

Decidiu conjuntament l’hora en què ens llevem, l’hora en què marxem a dormir, del menjar, de les activitats durant el dia, i del temps lliure, però de manera flexible. Feu-lo entre tots i poseu-lo en un lloc visible de casa.

Des de l’escola proposem reservar un parell d’hores al matí per a fer tasques educatives i escolar: lectura, escriure, fer deures, …

Pantalles: No és necessari prohibir les pantalles, però si regular-ne el temps i l’horari. També es poden utilizar per a feines escolars. Us deixem unes recomanacions.

Hora de joc: Es poden establir espais en què els nens i nenes puguin jugar en familia o jocs de taula.

Altres: També poden ajudar a cuinar i fer feines domèstiques, fer esport a casa o compartir hobbies i aficions.

Confinament: com enfrontar-ho? (Idees i recomanacions)