Apadrinament lector dels alumnes de 5è i 1r.

A la classe de 5è hem començat a fer de padrins lectors  dels nens i nenes de primer!. Els padrins estem encantats amb els nostres fillols i de ben segur que durant tot el curs aprendrem molt els uns dels altres.

Informacions del curs 19-20

Per a totes les famílies,
A les reunions d’inici de curs es va fer arribar a les famílies un document amb informació bàsica pel curs 19-20.
Us el deixem penjat per si el necessiteu consultar/descarregar.
Trobareu informacions sobre el calendari, entrades i sortides, normativa de medicaments, equipaments…
Reunió… Llegeix més»

Terra a la vista! Sortida d’infantil de final de curs.

Els nens i nenes d’infantil hem anat a Sitges, als jardins Terramar on hem ajudat al capità Xaloc a trobar un tresor. Hem passat per unes proves relacionades amb el món dels pirates on hem hagut de demostrar que erem bons grumets.

Després hem dinat i hem baixat a la platja a mullar-nos els peus … o una mica més.

Hem passat un dia molt divertit !!

Infantil menja amanida del nostre hort.

Els nens i les nenes d’infantil hem cuidat l’hort i hem tingut la recompensa. Hem pogut fer una amanida amb enciam, tomàquet i pastanaga. Una amanida amb oli i sal que estava molt bona i no ha quedat res!

Sortida a Port Aventura

L’alumnat de 6é vam anar a Port Aventura per celebrar el final de curs i d’etapa. Va ser molt divertit i vam gaudir moltíssim del bon temps i de les atraccions.

Ens acomiadem de l’escola per començar una nova etapa. Adéu Ramon Berenguer III. Hola nou institut.

5è kapla

A 5è hem estat provant material nou.

Ens hem iniciat al llapis 3D i al Kapla mini.

Ens ha agradat molt!!

Sortida de final de Curs

Aquest any de sortida de final de curs hem anat al llac de Navarcles, situat a la comarca del Bages i prop del riu Llobregat.

Allà hem fet diferents activitats: Kayak, escala vertical i bicicletes tot terreny.

Tota una experiència!!

Educació infantil ha anat al Cosmocaixa

Els nens i nenes d’infantil hem anat al Cosmocaixa, un museu de ciència interactiu on hem pogut veure una exposició sobre l’univers, el bosc inundat i també cada classe ha fet una activitat diferent : p3 el toca toca, p4 el clik i p5 el planetari.

Ha estat un dia molt divertit . Aqui us deixem les fotos.

Excursió a Navarcles.

Ahir vam anar d’excursió a Navarcles. Ens ho vam passar molt bé!

Gegants a l’escola

L’altre dia es va fer el bateig dels gegants de les escoles de la Trinitat. Van venir al pati a fer una rua i presentar les figures realitzades per les tres escoles.

Robòtica a Cicle Inicial

Els nens i nenes de cicle inicial hem començat a utilitzar les abelles robot Bee-bot als desdoblaments de Matemàtiques. La Bee-Bot és un robot educatiu de construcció robusta acolorida, fàcil d’usar, simpàtica i divertida, dissenyada per al seu ús educatiu amb infants. Aquests robots són una eina perfecta per iniciar-se en la programació i la robòtica a l’aula fent activitats de seqüenciació, estimació i resolució de problemes d’una forma engrescadora.

La Bee-Bot es mou en passos de 15 cm i girs de 90º, per fer-ho, disposa d’unes tecles direccionals al llom que s’utilitzen per introduir fins a 40 ordres que envien Bee-Bot cap endavant, enrere, esquerra i dreta. Al prémer el botó de Go verd, la Bee-Bot comença el seu camí, els seus ulls parpellegen i emet sons a la conclusió de cada comandament per permetre que els nens segueixin Bee-Bot a través del programa que hagin ingressat i després confirmi la seva finalització amb llums i so.

Photocall Pirates. Cicle Inicial

Els nens i nenes de cicle inicial hem fet un mural sobre els pirates. Això desperta la nostra imaginació i creativitat.

Xerrada informativa. Cicle Inicial

Ahir la Marta ens va fer una xerrada sobre la diversitat afectiva, sexual i de gènere. Des de les escoles volem fomentar el respecte i l’empatia, tal i com recomana la Llei 11/2014, del 10 d’octubre. Vam veure un vídeo i després vam fer un dibuix sobre la nostra família.

Aquí us deixem les fotografies 🙂

Sortida a la guàrdia urbana. Cicle Inicial

Dijous passat els nens i nenes de segon de primària vam anar a la festa de cloenda de la Guàrdia Urbana.

Ens ho vam passar molt bé!

Cloenda Apadrinament lector 2n-6è

L’altre dia vam acabar l’apadrinament lector dels nens de segon i sisè. Ha sigut una gran experiència i hem après molt els uns dels altres! Moltes gràcies!

Aquí us deixem les fotos.

Cicle Infantil va al Zoo de Barcelona

El cicle infantil ha anat al Zoo de Barcelona com a punt final al projecte del nom de la classe. Cada curs ha fet un taller sobre el seu animal, els pingüins, els tigres i els cangurs. Tot i patir per la pluja, finalment ens va fer un dia molt bo i vam poder veure molts animals i gaudir després de dinar d’un parc amb tirolines i molts espais de joc. Ha estat un dia molt bonic!