Escacs a Cicle Inicial

Els nens i nenes de cicle inicial hem començat a aprendre a jugar als escacs. Tal i com diu Leontxo García, “els escacs aporta innombrables habilitats cognitives als nens/es, com el pensament autocrític, el control del primer impuls, l’empatia i el pensament flexible, entre d’altres”.

Aquí us deixem unes quantes fotos!

Infantil va a la piscina.

Durant aquest trimestre els nens i nenes d’infantil hem anat a la piscina.Hem gaudit molt d’aquesta activitat. A dins de l’aigua hem jugat amb xurros, pilotes, regadores … Ja tenen ganes de tornar de nou!

Taller intercicle de Carnaval a infantil

Tos els alumnes d’infantil, de P3 a P5 ens hem barrejat per fer un taller de Carnaval. Hem fet un antifaç molt bonic i l’experiència de treballar tots junts ha estat molt bona ja que afavoreix l’aprenentatge interactiu i la interrelació dels nens/nenes del mateix cicle.

Infantil celebra el DENIP (Dia escolar de la No-violència i la pau)

A l’aula de música hem escoltat diverses cançons amb la temàtica de la pau. A través d’aquestes, els nens i les nenes d’Educació Infantil, ens hem expressat, a través del dibuix, creant el nostre propi mural de la Pau.

Carnaval al Ramon Berenguer

Els nens i les nenes del Ramon Berenguer hem fet la volta al món amb disfresses representatives de tots els continents. Ha estat molt divertit!

Sortida al parc de bombers. Cicle inicial

Ahir els nens de cicle inicial vam anar al parc de bombers. Ens van ensenyar moltes coses i fins i tot vam poder pujar a un camió de bombers!

Aquí us deixem les fotos  🙂

Rua de Carnaval a Cicle Inicial

Així de guapos i guapes anàvem a la rua de Carnaval! Ens ho vam passar molt bé!  🙂

Els colors a p3

Els nens i les nenes de P3 hem treballat els colors primaris. Cada color ha estat una bona feina de col·laboració infants,escola i famílies. Aquí us mostrem el resultat.

Educació plàstica i artística

Infantil us mostra un tastet de com treballem l’educació visual i plàstica i la nostra creativitat.

Carnaval a Cicle Inicial

El Rei Carnestoltes ha arribat a l’escola aquesta setmana i ens ha donat consignes que hem complert.

• Dilluns: Cara pintada
  • Dimarts: Venim en pijama!
  • Dimecres: Vestits de gala
  • Dijous: El cap divertit!

Aquí us deixem les fotos!!!

Sortida a l’espai bombers. Cicle Inicial

Dimarts passat els nens de cicle inicial vam visitar l’espai bombers. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses.

Aquí us deixem moltes fotos!

Pla d’acció embolcalls. Cicle Inicial

Com ja sabeu els nens i nenes de cicle inicial estem col·laborant amb el medi ambient, eliminant el paper, el plàstic i portant els embolcalls o carmanyola.

Un cop a la setmana fem reforç positiu amb gomets (verd o vermell segons si ho fan bé o malament) a través d’un mural penjat a classe.

Aquesta és la primera setmana, us animem a millorar-la i que l’omplim de verd. De primer un 80% ho ha aconseguit. De segon un 98%.

Els petits canvis són poderosos, ànims!!!

Sortides educació física a cicle mitjà

Aquest febrer amb els alumnes de 3r hem fet l’activitat d’handbol i amb 4t l’activitat de criquet. Hem practicat amb el material i hem jugat partidets.

Ens hagués agradat tenir més temps per anar a jugar a la platja perquè ens ha fet molt bon dia! Un altre cop serà!

Aquí teniu un recull de fotografies.

Activitats emocionals a Cicle Inicial

Dilluns la Sònia i la Sara van fer un teatre de titelles per treballar les emocions. Van sortir coses molt xules!

La volta al món. Cicle Inicial

Com ja sabeu, aquests dies els nens i nenes de cicle inicial hem fet el projecte de la volta al món.

Aquí us deixem un powerpoint amb tot el que hem fet.

Esperem que us agradi! Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Clica dins la imatge per descarregar el power point  🙂

Embolcalls Sostenibles. Cicle Inicial

Aquest curs els alumnes de cicle inicial participen en el projecte “Embolcalls Sostenibles”. Consisteix en eliminar l’ús del paper d’alumini. Per aquest motiu els hem repartit a cada nen i nena un Boc’n Roll. Aquest embolcall és per a portar l’esmorzar.

Esperem que cada dia ho porteu!  🙂