Sortida de cicle Infantil al Zoo

Infantil fa la primera sortida del curs al Zoo. Aquesta sortida és el complement perfecte del projecte del nom de les nostres classes que enguany són animals salvatges.

Hem fet un taller de lleons/lleones i elefants i hem recorregut tot el zoo veient els animals de molt aprop.

Hem gaudit molt del dia!!

Fotos de P4

Fotos P5

Sortida a la Granja amb cicle inicial

El dimarts 27 d’abril vam anar a la Granja Can Bordoi. Vam veure vaques, xais, gallines i porcs.

Vam donar de menjar a les vaques, tant les grans com les petites, algunes només tenien 5 dies. També vam veure com els hi treien la llet, ara ja ho fan amb unes màquines!

També vam fer un taller sobre l’alimentació i la importància de menjar verdures i fruita. Ens van explicar un conte on nosaltres érem els protagonistes!

Ah i ja hem entès que són els petons de vaca, ens en van fer uns quants!!

Carnaval

Aquest any no hem pogut fer la rua pel barri, però igualment hem celebrat el carnaval. Hem sortit al pati per veure les disfresses de tots els cursos i després hem menjat xocolata amb melindros!

LIPDUB del BERENGUER

Aquest any tant estrany i complicat l’hem volgut acabar amb alegria i ball!

Us desitgem a tot@s un any 2021 ple d’alegria i d’esperança i sobretot, molta salut!!!

Feu click a la postal… i ens veureu cantar i ballar!

El cos humà a cicle inicial

Al cicle inicial estem treballant el cos humà.

Hem aprofitat les tablets i en petits grups hem vist tot l’esquelet i les parts del cos, ens ha agradat molt!!

I després de sorpresa hem vist un esquelet en 3D a la classe, ens hem fet unes fotos amb ell perquè el veieu!

Plàstica a cicle inicial

Els nens i nenes de 1r i 2n hem fet plàstica experimentant amb la farina, el vinagre i la pintura de color blau.

Primer hem barrejat els 3 materials i després ho hem escampat sobre un full per poder fer dibuixos amb els dits.

Ens ho hem passat molt bé! Tot i que el vinagre fa una olor molt forta i no ha agradat a tothom.

La Castanyada a infantil.

Aquest any la Castanyada ha estat diferent però a l’escola ens hem adaptat a la situació actual i igualment l’hem gaudit molt. Hem tingut la visita virtual de la Castanyera i hem visitat  l’exposició de Halloween dels grans de l’escola. A la tarda hem fet una titella de castanyera en els tallers i el berenar de la tardor : Hem tastat castanyes, magranes , caquis, raïm, moniatos i mandarines. Per acabar la tarda hem gaudit veient el video de les danses de totes les classes.

Us deixem unes imatges del dia!

fotos de p4:

Fotos de p5: