TALLER D’ORIENTACIÓ A LA SERRA

Avui, els alumnes de 5è i 6è, han passat un matí divertit al parc de La Serra on han fet diverses activitats. D’una banda, l’Anna Moragues de Ponent Trek, que és monitora, guia de muntanya i instructora d’excursionisme, els ha preparat uns tallers on havien de posar en pràctica, sobretot, la seva capacitat d’orientació: amb fang han treballat el relleu, amb globus els punts cardinals i, amb la brúixola i uns mapes, havien de trobar «els tresors» que hi havien amagats per la zona.

A més a més, hem acabat de complementar la jornada amb un relleu de jocs esportius com el vòlei, el pitxi, el futbol, el freesby i el tradicional joc del «cementiri». Totes aquestes activitats les han realitzat amb els seus respectius grups bombolla.

Durant les activitats, hem parat a reposar i esmorzar sota l’ombra dels arbres i, ben entrat el migdia, hem tornat cap a l’escola on hem gaudit d’un dinar de germanor amb begudes refrescants al pícnic de l’escola.

Si feu clic aquí, veureu una mostra de la jornada.